Арт-персоніфікований простір
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
Курс орієнтований на вчителів мистецьких дисциплін музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, інтегрований курс «Мистецтво» в рамках очно-заочних курсів підвищення кваліфікації вчителів.
Лекцій (4)
Завдань (7)
Склад курсу
Частина 1. «Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога» (Ст. викладач С.В. Дерябіна)
Особливе значення у формуванні субкультури особистості відводиться мистецькому вихованню, тобто виховання та навчання на основі мистецтва. У цьому контексті особливого значення набувають сучасні мистецькі педагогічні напрямки, зокрема арт-терапія, естетотерапія, арт-педагогіка. Такі позиції спонукають до переосмислення організаційних форм навчально-виховного процесу у навчальних закладах з метою впровадження мистецького компоненту у розвиток сучасної особистості як дитини, так і того, хто буде здатним здійснювати цей процес – педагога. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня загальнокультурної та професійної складової педагога, що передбачає оновлення знань до розуміння сутності мистецтва як культурного феномену, що має потужний творчий потенціал й здатний формувати його в особистості у процесі творчої мистецької діяльності.Опрацювання слухачами професійного модуля «Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога» відкриває інноваційний шлях системного застосування різних видів мистецтва під час викладання будь-якої дисципліни.
Лекцій (1)
Завдань (2)
Частина 2. Розвиток критичного мислення на уроках художньо-естетичного циклу
Опанування стратегії та процедури критичного мислення, ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення у галузі художньо-педагогічних інновацій, для ефективного їх використання в контексті компетентно - спрямованого освітнього процесу.
Лекцій (1)
Завдань (4)